Тема: Многокутник та його периметр. Трикутник. Види трикутників
Мета уроку
Мета
навчальна: сформувати поняття многокутника та
його елементів, периметра многокутника. Поглиблювати знання учнів про трикутник; сформувати
вміння розрізняти види трикутників за кутами та сторонами; формувати вміння
застосовувати знання до вирішення завдань.
Розвиваюча
мета: розвивати пізнавальну діяльність,
увагу, наглядно-образне мислення, слухове сприймання математичних
термінів, розвивати комунікативні
умінняпрацювати у групі, навички творчої роботи, корегувати вимову поставлених
звуків.
Мета
виховна: виховувати активність, працьовитість,
дисциплінованість, охайність ведення записів у зошитах, інтерес до математичних
знань.
Тип
уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід
уроку
І. Орг. момент (слайд 1)
Перевірка
готовності учнів до уроку.
Епіграфом
до нашого уроку я обрала вірш: (слайд 2)
Кожен
учень мусить знати,
Як
мене нарисувати,
Як
кути мої змінити,
Щоб
мене перетворити
З
гострокутного в прямокутний,
З
прямокутного в тупокутний.
ІІ.
Перевірка дом. завдання
1.
Індивідуальна робота з картками для
сильніших дітей.
2.
Фронтальна робота з учнями на визначення
видів кутів.
а) Вчитель
показує картку, діти відповідають
<А =
45°
|
<К =
90°
|
||
<В =
180°
|
<С =
130°
|
б)
Доповни речення (слайд 3)
Прямий кут – це кут...
Гострий кут – це...
Більше за 90º, але
менше за 180º-це..
Кут 180º
- це…
3. Перевірка
завдання на картках з учнями достатнього рівня знань.
ІІІ. Вивчення нової теми
1. Повідомлення
теми (слайд 4)
2. Запис
числа, теми в зошит
3. Означення
многокутника (слайд 5)
4. Означення
сторін, вершин, кутів многокутника. (слайд 6)
5. Назви
многокутників залежно від кількості сторін (слайд 7)
6. Що називається
периметром многокутника?
7. Трикутник,
як окремий вид могокутника.
Питання дітям
-
Де зустрічаються трикутники в нашому житті?
8. Перегляд
слайдів (слайд 8 - 17)
Питання дітям(слайд 18)
-
Як називається ця геометрична
фігура?
-
З чого складається трикутник?
9. Розповідь
казки вчителем (слайд 19 - 22)
(Модель трикутника з картону)
Жив-був Трикутник. Йому було дуже
самотньо, в нього не було друзів. Вирішив трикутник подорожувати. Йшов він йшов
і зустрів на галявині багато трикутників. Трикутнику захотілося з ними потоваришувати, і він почав
знайомитися.
-
Я трикутник прямокутний, бо в мене є прямий кут.
-
Я
трикутник гострокутний, бо в мене всі кути гострі.
-
Я трикутник тупокутний, бо в мене є
тупий кут.
Так, у нашого трикутника з’явилися
друзі, і йому стало жити весело і цікаво. Але це не всі друзі трикутника у
нього є ще три друга, це рівносторонній трикутник , у якого всі сторони
рівні; рівнобедрений трикутник у якого
дві сторони рівні; та різносторонній у якого всі сторони різні.
9. Властивості сторін трикутника .(
діти вимірюють сторони трикутників, додають дві сторони )
10. Сума кутів трикутника ( діти
вимірюють кути трикутників та знаходять їх суму)
Звертаю увагу дітей на правила в
підручнику.
ІV. Засвоєння
нових знань і вмінь
1. Вправа-гра
«Назви вид трикутника» (вчитель показує модель трикутника, діти відповідають за
допомогою сигнальних карток.)
2. Вправа-гра
«Покажи трикутник» ( вчитель показує назву, діти показують модель трикутника)
3. Фіз.
хвилинка
4. Робота з
підручником .
Колективне розв’язування задачі в
зошитах № 719, біля дошки з поясненнями № 731
V.
Закріплення нового матеріалу
1. Ігри.
Встав попущене число
Знайди зайвий трикутник
Гра "доміно".
Ігри:
Встав попущене число
Знайди зайвий трикутник
Гра "доміно".
2. Індивідуальна
робота «Побудуй з трикутників веселого чоловічка»
(дітям даються вирізані різної
форми і кольором трикутники, діти
фантазують будуючи веселих чоловічків, а в цей час музикальне відео для кращого
настрою) (слайд 26)
VІ. Підсумок
уроку
1. – Яка тема?,
Що робили? Що ми сьогодні навчились?Які вивчили трикутники? (з посиланням до
епіграфа) (Слайд 27)
2. Оцінювання
дітей
VІІ. Дом.завдання
(слайд 28)
1. Опрацювати
§21
2. Вправа з
підручника №718, 721- 1,2р; № 733, 736 –
3,4р.
3. Практичне завдання
.
Виготовити моделі трикутників.
Немає коментарів:
Дописати коментар